HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2010.08.27. 23:04 GGerg

Dolgoztam

Reggel négykor keltem, ami nehezen ment, mert egész éjszaka izgultam, egy óra után aludtam el. Reggel a kádból alig tudtam kijönni. 5:10-kor találkoztam Balázzsal és együtt értünk oda fél hatra az ügynökséghez. Ott megkaptuk az új csizmáinkat és már vitt is bennünket a kisbusz. Az ügynökség tulaja is jött velünk az autójával, megmutatta a dolgokat. Éreztem én korábban - azóta hallottam is -, hogy korrekt lesz a faszi. Visszafelé ő is vezette a kisbuszt.

A nap fele azzal ment el, hogy megkaptuk a szükséges balesetvédelmi oktatást (nem csodálom, 19 tonna ammónia van a telepen) és a ruhákat. Kesztyűből, símaszkból és kabátból is újat kaptam.

Utána dolgoztunk. Hát, nem semmi. Az ember taknya kb. öt másodperc alatt fagy az orrába - és egy ilyen többször műtött, de szintén műtétre váró orral különösen kellemetlen.. Utoljára ilyet Szentpéterváron éreztem 2004 telén, mikor mínusz 27.2 (!) fokban sétáltunk az utcán viharos (!) szélben. Egyébként pakolni kell. Sokat, gyorsan, nehezet, könnyűt. Egy rácsos, gurulós valamire. És olyan, mint a Tetris, nem mindegy, hogy pakolja az ember, ami nem is olyan könnyű. Forgatni kell a dobozokat, nem mindegy a súlya sem és van, hogy hátrébb kell dobni valamit, ha arra épp nincs szükség a Tetris-hez. Engem egy kicsit lassúnak talált a főnök. Bízom benne, hátha jobb lesz majd. De szerepet játszik ebben az is, hogy alig aludtam az izgalom miatt. Remélem, nem rúgnak ki. Fáj kicsit a hátam. Az biztos, hogy érdekes élmény volt.

Megyek holnap is, hála az égnek, nem korán, hanem csak 13:20-ra.

Munka után kitakarítottam a fürdőt és a szobánk ablakait is megtisztítottam. Főztem krumplit - este Andorral elmentünk grillcsirkét venni és azt sütöttem meg hozzá.Bekajáltam, mert egész nap csak egy szelet kenyeret és egy szendvicset ettem, ezért sem voltam valami gyors, gondolom (+ alváshiány).

Mikor mentünk a boltba, érdekes dolog történt az angol lakótársnőnkkel: berontott hozzá egy nő, aki beverte az orrát (vérzett), nagy vita volt. Zűrös a nő. A landlord  (aki szintén megjelent) fiának a barátja is itt volt, mondtam neki, hogy el fogok költözni, ha ilyen botrányok lesznek. Pár perc múlva jött is a landlord, hogy többet ilyen nem fog előfordulni.

Szólj hozzá!

Címkék: anglia munka külföld kezdetek tervek állás kihívás


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr242253354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása