HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2010.08.09. 23:58 GGerg

Bébiszitterkedés, telefonálás, sütés

A mai nap bébiszitterkedéssel indult, a landlordék gyerekére vigyáztam, tündéri a kissrác.

Utána felhívtam egy ismerőstől kapott telefonszámot, mert van egy közeli ügynökségnél dolgozó, segítőkész csaj (angol), aki állítólag tud segíteni. Tök jól elbeszélgettünk, de nem sok jót vettem ki a hangjából. A legrosszabb az, hogy az autót hiányolja, ezzel a problémával máshol is találkoztunk már, de nem merek előre autót venni, csak akkor, ha lesz munkám. Voltam a Tesco-ban is, ott sem kecsegtettek semmi jóval.

Van mégy egy-két ötletünk. Talán Áginak is alakul valami.

Ági délután sütött finom kakós csigát és ostoros kalácsot, bekajáltam:)

1 komment

Címkék: anglia külföld tervek


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr122210719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SanyaG 2010.08.17. 10:39:24

Le a kalappal! :)
Meg is éheztem...
süti beállítások módosítása