HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2010.03.22. 21:11 GGerg

Baromira meglepődtem és baromira jólesett

A mai délelőtt egy részét egy számítástechnikai üzletben töltöttem, mert szombaton sikeresen elrontottuk Sanyival az új laptopomat. Úgy, hogy azóta sem indult el. De majd holnap, ha kész lesz, beszámolok róla.

A boltban találkoztam egy cigány sráccal, olyan tizenhat-tizennyolc éves lehet, csak látásból ismerem. Annyira meglepődtem, mikor megszólított, ezt mondta:

Srác: Jó napot kívánok, Tanár Úr! Hogy van?

Nem kicsit lepődtem meg, soha nem beszéltem vele korábban.

Én: Köszönöm, jól. És te?

Srác: Köszönöm, én is. Nagyon rendes embert faragott a Mezei Lacikából.

Én: Köszönöm, nagyon remélem is.

Teljesen ledöbbentem. Egyébként a Laciról írtam korábban. Egyébként feltűnt, hogy bár már rég nem vagyok az iskolában, de felnőtt cigányok is köszönnek nekem, akiket még soha nem láttam.

Ezek annyira jólesnek és annyira azt éreztetik velem, hogy tettem valamit értük, hogy ennyire kivívtam a tiszteletüket, pedig elég szigorú voltam a gyerekkel/gyerekeikkel. Ilyenkor kicsit sajnálom ezt az egészet.

Más, olvastam egy nagyon jó cikket, ide kattintva olvasható.

 

Szólj hozzá!

Címkék: tanár


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr261860760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása