HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2011.04.02. 20:16 GGerg

Bréking: Amortizálom a szép autómat:(

Majdnem videoposzttal jelentkeztem, de videóban nagyon szarul jön ki a

- "bassza meg", "kurva élet", "faszom"

szavak és kifejezések sokasága. Így most ezeket letudtam.

A ház előtt nem nagyon volt parkolóhely és úgy akartam beállni szorosan, hogy a szomszéd kapualja is rendesen szabad legyen. Nyitott ajtónál tolattam és egy oszloppal szépen megfeszítettem az ajtót, az ajtóhatárolónál (hol is máshol) feszült meg és kijjebb is állt az ajtó felső része. Ezt minden erőm bevetésével addig feszegettem, hogy már legalább beázni nem fog. Nem csukódik szépen, de nem vészes. A legkésőbb jövőre tervezett karosszériamunkák idején majd ezt is be kell állítani, most a tetejénél és a szélvédőnél nagyobb a rés picit, gondolom, ez a szélzajban fog jelentkezni.

Fáradt vagyok, mindig 4:20-kor ébredni szar.

Szomorkás a hangulatom máma.

1 komment

Címkék: saab autó szívás


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr782794459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GGerg · http://gergoblogja.blog.hu 2011.04.02. 20:38:28

Nyugtasson meg valaki, hogy az élet megy tovább így is! :(
süti beállítások módosítása