HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2011.03.15. 18:43 GGerg

Minőséget termelek + pozitív csalódás

Hogy a munkáról is ejtsek pár szót.

Tegnap a supervisor (gyakorlatilag Kulbant főnöke) megkért, hogy maradjak még munka után, így majdnem másfél órát tudtam túlórázni. Ma is megkérdeztem, de elviccelték Kulbanttal, mert annyit mondott a supervisor, hogy ha nem kap virágot, akkor nem, de megköszönte a tegnapot. Azért Kulbantot még egyszer meg fogom kérdezni a hétvégékről is. Ma jött vissza a betegségből (kórházban volt a szeme miatt) és megkérdezte, hiányoltam-e:)

A mai napon rájöttem, hogy a munka, ami elhagyja a kezemet, igen jó minőségű. Mivel azt a gépet kezeltem, ami azt az alapanyagot használja fel, amit tegnap és múlt pénteken én is készítettem, láttam a különbséget, sőt, nem is értem, hogy a minőségellenőrzésen hogy tudott átmenni a cucc, mert én az ennyire asszimmetrikus dolgokat eleve a hibásakhoz teszem. Az én munkám ma pl. jobb volt  (visszatértem a másik géphez) a referenciának szánt mintadarabnál is, meg is jegyeztem Keyhannek.

Örülök, a két nap alatt majdnem 17 és fél órám van.

 

 

Munka után bementem a Saab-szalonba, mert az autósbolt nem tud görgőket rendelni cikkszám nélkül, illetve tud, csak nem biztos, hogy jó lesz. A faszi pár perc után hozott két lapot, egyiken a görgők képe, másikon lista a cikkszámokkal. Megkérdeztem, hogy mennyi lesz, de én a papírokra gondoltam, erre azt mondja, hogy a feszítő görgője húsz font, mert valami raktárkisöprés van. Nem hittem el, vissza is kérdeztem, hogy ez gyári vagy utángyártott-e. Azt mondta, gyári. Mondom, ennek fele sem tréfa, kell. A másik mennyi, kérdeztem. Azt mondja, az itt nincs, csak a nottingham-i szalonjukban, de az valami 43 font. Mondom, az nem kell, 25 körül van a boltban. Aztán, azt mondja, azt is odaadja 20-ért. Ejha, mondom, kell az is. holnapra ígérték, de pénteken megyek be, hogy tuti ott legyen. Kicsit piaci hangulata volt ennek így, de örülök, görgőbaj nem lesz mostanában. Mondjuk, a légkondi nélkülihez adott, de szerintem ugyanaz a kettő, de feltétlen rákérdezek.

Kicsit gyanús volt, hogy mikor mondtam, hogy visszamegyek és együtt fizetem a kettőt, akkor mondta, hogy fizessem ki nyugodtan, gyanús, hogy szarban vannak, gondolom, minden fillér számít most...

Szólj hozzá!

Címkék: anglia munka külföld saab autó állás


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr72742179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása