HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2010.10.22. 23:58 GGerg

A komment, ami megnyugtatott

v011 ezt írta:

"Te minden bizonnyal régebben ismered a nagyszüleidet, de én már hónapokkal ezelőtt felfogtam, hogy nem nagyon számíthatsz tőlük segítségre, pont mert figyelmesen olvasok. Mindegy mi jön ki a szájukon. Nincs elvárható minimum és nem csak ők prédikálnak vizet borivás közben, erre mérget vehetsz. Beszélgethetsz velük arról, hogy neked ez rosszul esik, lehet, hogy lesz eredménye, lehet, hogy nem. Után lapozhatunk, és megnézhetjük, hogy mire viszed a segítségükkel vagy anélkül."

Nagyon jólesett, hogy mondta a mamám, hogy segít, mondtam, nem kell, már megtették, amit lehetett. Mondta, hogy de ezt ő akarja önszántából adni. Mondtam, ne akarjon kompenzálni mások miatt, így sem kell.

Ezzel le is zárhatjuk a témát, ha valami változás áll be a történetben, úgyis megírom.

Ma is voltam állások után kutatni a jobcentre-ben. Hétfőn fogok telefonálni ezzel kapcsolatban, mert még akkor sem jön meg a tachográfom, de közeledik az érkezése és nem akarom magam elkaszáltatni ilyen apróságon. Ha megjön, bemegyek abba az ügynökségbe (megmutatni a jogsimat, érdekelte őket), akik hívtak, de akkor már pont dolgoztam a másik ügynökségnek. Vagyis hétfőn  azért felhívom őket, hogy hétvégén ráérek.

A szállással kapcsolatban: írtam kb. száz embernek iWiW-en. GumTree-n és SpareRoom-on feladtam hírdetést és beszéltem is landlordokkal. Őszinte voltam, leírtam, hogy egyelőre egy-két hónapra kell. Nem mindenhol ütköztem ellenállásba. Jó hír. Vasárnap Gábor eljön velem egy helyre, ahol sok hírdetést lehet találni. Jövő hétre összerakom a történetet.

Délután megrendeltem a termosztátot, húsz fontot mondott a srác. Pár óra múlva mentem érte és bár mondta, hogy húsz fontot beszltünk, elnézték az árat és csak tizenegy font lesz. Örülök. Otthon simán elkérték volna a huszat is egy ilyen helyzetben. De aggódjon senki ezen a tizenegy fonton, alig költök, pl. alig eszem, nem kívánom. Pont meséltem Áginak, hogy kb. két-három napja vettem egy kisméretű baguette-et és még hzzá sem nyúltam. Szintén akkor vettem öt csirkecombot két fontért, csak most fogyott el. Most így Ági nélkül megtehetem, mert ő pár óránként éhes (csak megemlítem, semmi gond ezzel), én nem, főleg mostanában.

Aztán jött egy megakomment is Iridiumtól. Szeretném vele felvenni a kapcsolatot. Írtam neki e-mailt. Bocs, hogy szöveg nélkül, de nem jelent meg a szövegmező, azóta már jó.

Ági mondta, hogy hiányzom neki. Kérdeztem tőle, hogy biztos, hogy egy ilyen szerencsétlen kell neki, aki mikor szerencséje van, akkor elcseszi? Szerencsére igent mondott. Az biztos, hogy ma délután nagyon magányosnak éreztem magam. Ültem az autóban az egyik kereszteződésben, nem tudtam, merre menjek, de legszívesebben hazafelé tartottam volna. De csak kapok valami sofőr melót. Azzal megoldódna minden. Csak kérdés, felvesznek-e tapasztalat hiányában (ez a vész). Kellene valami tanács, amikkel meg tudnám turbózni az esélyeimet.

Elnézést mindenkitől, de én nem szoktam hozzá ahhoz, hogy ilyen szinten nem sikerül semmi, szerintem ezt v011-en kívül senki nem tudja elképzelni.

6 komment

Címkék: jövő anglia külföld saab autó tervek


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr972392132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Iridium 2010.10.23. 00:28:29

"Ültem az autóban az egyik kereszteződésben, nem tudtam, merre menjek"

Természetesen előre, a lényeg, hogy menet közben nem szabad hátranézni, csak a visszapillantóba időnként! Ja és kösd be magad, ne menj gyorsan!

Az emailed nem jött át, de jobb is így. Nem vagyok az az emailezős típus, hamarabb válaszolok itt. Van, hogy egy-két hétig nem is nézek a publikus címre. Tehát ha van valami kérdés, óhaj, sóhaj, akkor itt elolvasom és válaszolok is. Minden jót!

v011 2010.10.23. 10:17:50

Kettőnk között felfogásbéli különbséget látok: ha én is hihetetlen balszerencsék sorozatának fognám fel az életem, már rég felrágtam volna az ereimet. Ehelyett kihívásnak élem meg, és belőled pont ezt hiányolom. Mutasd meg, mit tudsz, minden negatívum ellenében. Szerezz végre munká(ka)t GürcösGergőnek, aki viszont cserébe főzzön neked egy finom vacsit, adjon utána egy nyugtató gyógyteát, mert alvás és evés nélkül ki fogsz dőlni (pontosabban ki vagy már dőlve picit). Én nagyon büszke lennék rád, ha sikerülne (képzelem, ez mennyire motiválhat :), még akkor is, ha az egész világ most azzal van elfoglalva, hogy ellened összeesküdjön (de már fáradnak, ez tisztán látszik!). Viszont a balfék vagyok hajtogatásával az a gond, hogy ha elég sokáig ismételgeted, úgy maradsz. Cseréld le valami optimistábbra, ami jót tesz az önbecsülésednek.

Piros pont az ügyintézésekért, a mantrákat pedig én intézem még mindig, ahogy ígértem :)

GGerg · http://gergoblogja.blog.hu 2010.10.23. 10:21:10

@v011: Oké, de az utóbbi időben lemaradt a mantra.

Nyugi, annyit eszem, hogy ne betegedjek le:)

balazss 2010.10.23. 12:22:52

hy!
mi 3 hete jöttünk ki watfordba,úgyanúgy az otthoni elkeserdett helyzet miatt és hogy pénzt gyűjtsünk és nyelvet tanuljunk.az első héten egyből haza akartunk menni hogy mentsuk a meg maradt pénzt,mert rájöttünk nagyon nehéz itt munkat találni,második héten a barátnöm talalt munkat mekibe utana héten én is igaz ügynökségen keresztül,nem tul fix de legalább már nem fogy a pénz és a papirokat el tudjuk intézni.közbe keresek még valami allando munkát ,de nehez találni ,de bizok a karacsonyi rohamban.Rájöttünk közben a pénz se lesz annyi amennyire számitotunk úgy hogy úgy néz ki fél évig maradunk ,ha közbe nem lesz jobb.azt hitünk jól tudunk angolul de mégsem értünk sok mindent.nem szabad feladni !!gondolj arra otthon még szarabb a helyzet.de nemsokára eljön az idő amikor már rossz emlékek lesznek ezek hetek hónapok.ha lesz jó munkád hamar rendbe lehet jönni anyagilag,meg lelkileg is.Sok szerencsét kívánok!!
(ja én se tudok enni amiota itt vagyunk.)

v011 2010.10.26. 10:57:10

@GGerg: Höhö, erről a velem élő ibériai macsó picit mást gondol, mivel veled kelünk és fekszünk (én veled is ebédelek, mivel hármat ígértem, ugye). Ne tévesszen meg, hogy nem írásban teljesítek :)

És nem győztél meg az evésről, talán ha kiporciózol magadnak mittudomén 1800 kilokalóriát 4-5 étkezésre minden áldott nap, ÉS meg is eszed, na majd akkor.
süti beállítások módosítása