HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2010.01.22. 21:28 GGerg

Az első három hét..

Ma három hetes a blog.

Igazából nem akartam én feltétlenül olvasottsági rekordokat döntögetni, mert nem hiszem, hogy különleges blog lenne ez, de nagyon elégedett vagyok az olvasottság számaival. Azért indítottam, mert újra aktualitása lett számomra a korábban megírt történetemnek és életemben először fogadalmat tettem szilveszterkor.

Tehát a számok tetszenek, annak ellenére, hogy gyakorlatilag még szinte senkinek nem mondtam, hogy van blogom. Tegnap késő este küldtem el egy csomó ismerősömnek e-mailben a linket, de ennek nem hiszem, hogy nagy hatása lesz, maximum egy-két napig (a mai számokat holnap látom csak).

Az igazi előrelépés akkor lesz, ha pl. iWiW-üzenőfalra teszem fel, de azzal még várok a lelépésig, mivel vannak benne kínos dolgok egyesek számára és engem ne piszkáljon senki:)

Ma egy hosszabb poszttal készültem volna, ha nem jöttek volna közbe dolgok (Mátét is le kellett mondanom, abból sem lett írás). Egy hosszabb poszttal egy másik hobbimról, de mivel képeket is akarok beilleszteni, még azokkal is lesz tennivaló, de holnap pótolni fogom.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr441693825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása