HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2010.01.13. 22:23 GGerg

Pici csalódás...

Ma megint elhozták Mátét. Picit csalódott vagyok, mert egyesre írta a dolgozatát, mert figyelmetlen.

A saját kudarcomként élem ezt meg. Egyedül az nyugtat, hogy nem sokat volt még nálam, a téli szünet is szinte teljesen kimaradt. És ahogy említettem korábban, óriási eredmény az is már, hogy szeret hozzám járni, és ahogy látom, már nem utálja a matekot. Óriási eredmény, de nyilván a szülőnek nem elég (nem panaszkodtak, csak gondolom, az ő szemükben ez nem lehet az).

Tudom, hol a hiba, picit határozottabban kell kérnem tőle a maradékok külön regisztrálását a papír szélén. Teljesen jól tudja az anyagot (már a szöveges feladatokat is), de a maradék valahol mindig elmarad. Ezen segíteni fogunk.

Az a probléma, hogy az iskolában vele történtekre nem vagyok hatással. Kár, hogy nem én vagyok vele ott is. Nagyon kevés önbizalma van. Igazából csak  sok türelem és egy kis tanári intuíció kell hozzá.

Simán lehet a gyerekből négyest is kihozni. Ha lett volna még egy hónap, akkor a bukást meg lehetett volna akadályozni. Nem hiszem el, hogy nem lehetne feleltetni a táblánál egy jobb jegy érdekében. Nehogy már így süllyedjen egy az átlagnál bár lassabb, picit figyelmetlenebb, de nem hülye gyerek az oktatás pöcegödrében.

Engem ez az egyes még határozottabbá és eltökéltebbé tett.

Szólj hozzá!

Címkék: munka gyerek tanár kihívás


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr981670732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása