HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2010.04.19. 01:56 GGerg

"Mint a maffiafilmekben"

Épp az imént jöttem meg, elhoztam a bálna Mercit.

Persze odafelé elrontottuk a lehajtót, úgyhogy 180-nal hajtottuk Levente Corolláját..

Egy kivilágítatlan parkolóban találkoztam a fő-főnök egyik barátjával, egy hatvanas úrral (már egy másfél éve nála van az autó, a főnöknek nem kell).  Csak annyit mondott: " A Spektrumon néztem egy maffiafilmet, ott is éjszaka volt a találkozó, a nagy autó is stimmel..."

Annyira érződik, hogy régen tényleg mások voltak az autók és még ennek a 16 éves autónak is annyira finoman vált az automatája és álom a rugózása. Sajnos olyan jól nem megy, mert 220 lóerő nem viszi az üresen is bő két tonnát, de szépen ugrik. Hihetetlen, mekkora hely  és kényelem (pl. állítható az ülőlap hossza) van egy nyújtott karosszériás S-osztályos Merciben. Pedig vezettem pár autót a húszmillió feletti kategóriában is. Emellett egy nagyon antipatikus autó.

Lefekszem, mert reggel elképzelhető, hogy indulok Milano-ba.

 

Szólj hozzá!

Címkék: autó kihívás


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr481933191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása