HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2010.04.09. 23:51 GGerg

Bringa, kaja, papa-mama

Ma megint egy jó kis nap volt.

Miután felkeltünk, elhatároztam, hogy ha már megbeszéltük Ákossal a palacsintasütést, akkor megvendégeljük a múlt hétre tervezett kajánkkal is. És azt is, hogy kicserélem a bringám kerekét, még januárban vettem egy Michelin gumit rá. Elég béna voltam, mert először hátulra gondoltam feltenni (az volt kopottabb). De mikor feltettem, láttam, hogy ez a gumi keskenyebb, mint az első. Egyébként egy méret, de a régi a mintázata miatt szélesebb. Ekkor leszereltem a hátsó kereket újra és arra tettem fel az első kerék gumiját. Az első kerékre pedig feltettem a Michelint. Aztán kapott a gép egy mosást is.

Közben a papámhoz is beugrottam az otthonba és a mamám is kitalált nekem feladatot: vinni akar a piacra virágot és nekem kellett őket kiásni a földből.

Ági már ekkor nagyüzemben csinálta a szezámos-mézes, bundás sült csirkemellet (recept itt található). Estére, mire Ákos megérkezett, kész is lett a kaja. Nagyon bekajáltunk. Utána pedig nekiálltunk palacsintát sütni. Még most is tele vagyok. Után már nem volt kedvünk bringázni.

Kicsit elfáradtam estére. Viszont pár napja érkezett meg a Dubai-t bemutató DVD, el is kezdjük nézni mindjárt. Szintén pár napja érkezett egy útikönyv is Dubai-ról és Szentpétervárról. Utóbbi a kedvenc helyem, voltam is már ott. Pedig voltam már pár szép helyen, pl. Moszkva, Barcelona, Monaco, Prága de Szentpétervárt semmi nem übereli nálam.

Szólj hozzá!

Címkék: szívás kikapcsolódás kihívás


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr711908725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása