HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2010.03.18. 19:20 GGerg

Megvan a laptop, megvan a bőrönd!

Ma érkezett két csomagom. Megjött a laptopom és a Samsonite bőröndöm.

A laptop története érdekes. Eredetileg egy pici, 10-es méretű Toshiba NB300-ast akartam venni, amiben a legújabb Atom processzor van, 1 GB RAM és 250 GB-os winchester (101 ezertől indul). Aztán megláttam a Vaterán egy új 12-es méretű MSI Wind12 U200-ast az Atomnál sokkal jobb processzorral, 2 GB RAM-mal és 320 GB-os winchesterrel, olyan videókártyával, ami HD-filmet is lejátszik (igaz, filmeket moziban nézek, de Dubai-ban hátha jól fog jönni). Ja, és eredeti Windows 7 Home Premiummal, ami már nem lassít annyira, mint az előző gépemen a Vista Home Premium. Az ára 93 ezer. Sanyival mindent megtudtunk a gépről és kiderült, hogy ez már szinte nem is netbook (ami pici, de szinte csak netezésre jó), hanem ez laptop, viszont pici, a Toshibánál csak 3 cm-rel szélesebb. Kiderült, hogy a nagyobb akksi jár hozzá, amivel hat órát simán elketyeg. Ez volt a baj a Toshibával, bár az a nagyobb akkuval tizenegy (!) órát is kibír, és mindenki azzal is hírdeti, de kiderült, hogy mégsem az. Volt, aki azt  mondta, hogy akkor derül ki, mikor ők is átveszik. Ez és az MSI ára elég volt a döntéshez. A gép egyébként tényleg szuper.

És az a vicc, hogy lehetett volna még csökkenteni az árán, mert a Vatera jutaléka ezen a gépen kb. öt-hétezer forint. Volt a srác termékei között egy elemtöltő ezerötszázért, ha leütöm azt, akkor csak arra fizet jutalékot. Ha esetleg meg is veszem az elemtöltőt, akkor is jobban jártam volna. Sajnos a gép tulajdonságai lekötötték minden agysejtünket.

Tegnap előtt egyébként épp emiatt tiltottak ki egy napra a Vateráról, mert kérdeztem egy biciklivel kapcsolatban (Sanyinak kellene) és leütöttem volna a legolcsóbb termékét. Kiszúrták. Mindegy, gondoltam, velem nem csesznek ki, megkerestem a faszit iWiW-en, úgyhogy a Vatera most elesett az olcsó (ötezer Ft) termék jutalékától is, de az eladó elengedi a harmincötezer jutalékát is. Vettem már máskor is így dolgokat: Vaterán kinéztem, iWiW-en megvettem:)

A bőrönd pedig egy teljesen hibátlan, fekete Samsonite. Én még tavaly vettem egyet szintén a Vateráról (ezt is onnan szereztem). Mivel mályva színű, csajos, gondoltam már akkor, hogy a barátnőmnek jó lesz, kerestük az enyémet. Már majdnem megvettünk egyet egy hónapja, csak annak nem volt kereke. Inkább kivártunk és megérte, mert végül 6290-ért szereztük meg postával. Teljesen hibátlan. A mályva színű 9000 volt postával és még kulcsot is rendeltek hozzá, az is bőven megérte, hát még ez. Ehhez egyébként nincs kulcs, de a másiké pont olyan sorozatú, úgyhogy ez sem okoz gondot. Viszont elég szakadt, törött Samsonite-okat árulnak (nem véletlenül) régóta tizenezrekért.

Igaz, hogy a Samsonite-okat jobban lopják, igazuk van, ezeket általában gazdagabbak veszik, mivel az új áruk negyven felett van. Viszont a biztosító is többet fizet:)

1. kép: az új gép

2. kép: Bőröndök és Sydney kutya

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr151850440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MacChicken (törölt) 2010.06.10. 13:38:24

Vannak ingyenesen használható, nem a 3.5 milliárdos vételárukat gyorsan visszatermelni akaró aukciós oldalak is. Ha a nagy, fizetős oldalakról elkezdenének lassan átköltözni az eladók, nem lenne többet ilyen gond, hogy jutalék. :)
pl.: licitbazar.hu

kzolika 2010.08.20. 11:09:31

Vagy ott az ebay. Fizess csak a listázásért, utána mehet nyíltan az alku. Nem kellene magyar virtussal közösségi oldalon keresztül megvenni, meg az olcsó terméket leütve.
süti beállítások módosítása