HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2011.07.01. 17:45 GGerg

Tekincsa Wakumba olvasónak

 A Belsőségen hozzászóltam egy poszthoz és ezt a levelet kaptam:

"Szia GGerg!

Tekincsa Wakumba üzent neked a blog.hu adatlapodon:

Szia Gergo, 

Most keveredtem a blogodra a Saabos HSZ-od miatt, az angliai Belsoseg-blogon.

Csudaszep szine van a 900-asodnak.
En is Saab tulaj vagyok, es tenyleg, a Saab gyogyit. :D
Olvastam, hogy forumozol. Melyik Saab forumon vagy?
(lehet, hogy irtad valahol a blogodban, de nem olvastam meg vegig.)
Nahat, soha nem hittem volna, hogy Angliaban magyar Saab orulttel fogok talalkozni, megha csak online is. :)

Happy Saabing! :)

Zoli"

Neki küldöm ezt a fotót, ami nagy sikert aratott a Faszbúkon, olyanok lájkolták és szóltak hozzá, akik egyébként nem szokták. A kép leírása a következő: "Egy autó, amit szeretek. Soha nem fogom eladni. Engem nem fogsz Volkswagenben vagy Opelben (Vauxhallban) látni. Soha." (Lásd a végén az Ady-verset).

 

Ady Endre: Új vizeken járok
 
   
    
 

Ne félj, hajóm, rajtad a Holnap hőse,
Röhögjenek a részeg evezősre.
Röpülj, hajóm,
Ne félj, hajóm: rajtad a Holnap hőse. 

Szállani, szállani, szállani egyre,
Új, új Vizekre, nagy szűzi Vizekre,
Röpülj, hajóm,
Szállani, szállani, szállani egyre. 

Új horizonok libegnek elébed,
Minden percben új, félelmes az Élet,
Röpülj, hajóm,
Új horizonok libegnek elébed. 

Nem kellenek a megálmodott álmok,
Új kínok, titkok, vágyak vizén járok,
Röpülj, hajóm,
Nem kellenek a megálmodott álmok. 

Én nem leszek a szürkék hegedőse,
Hajtson Szentlélek vagy a korcsma gőze:
Röpülj, hajóm,
Én nem leszek a szürkék hegedőse. 

2 komment

Címkék: saab autó


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr103030757

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tekincsa Wakumba 2011.07.02. 10:23:05

Napfényben még szebb. ;)

Hettyke 2011.07.04. 21:44:13

Szeretem ezt a verset! :o)
Jó lenne tudni rólad. Mindig benézek, hátha írsz...
süti beállítások módosítása