HTML

Gergő blogol

Ezt a blogot három korábbi írásom kapcsán indítom, amelyeknek újra aktualitása lett számomra. Hogy hová jutunk? Az élet számtalan területét érinteni fogom. Ahogy én látom..

Friss hozzászólások

2010.03.16. 23:30 GGerg

Végre bankot váltottam

Kb. másfél éve van más bank is (K&H) a városunkban az OTP-n kívül (a Takarékszövetkezetet nem számítom ide).

Sanyi barátom azóta piszkál, hogy hagyjam ott a rablóbanda OTP-t. Gondoltam, Angliában úgyis lesz normális számlám, addig minek. Azóta eltelt egy kis idő és vasárnap a baromi unalmas Forma-1 alatt volt időnk összehasonlítani a költségeket és lehúzásokat. Megdöbbentő volt, hogy az OTP egyik hónapban elég sokat, több mint háromezer (!) forintot levett a számláról.

Úgyhogy ma bementem a K&H-hoz érdeklődni. Előtte felhívtam Leventét, aki azt mondta, hogy szüntessek meg mindent, ne tartsam a pénzem magyar bankban és nyissak Dubaiban számlát.

A fiókigazgatóval beszéltem, elmondta, hogy mit ajánl. Nem a legolcsóbb számlacsomagot ajánlotta, ez 599 Ft, de amennyiben 150 000 Ft érkezik a számlára, akkor ettől is eltekintenek. Ez akkor rosszabb csak az OTP-nél, ha nincs pénzmozgás a számlán és nem jön a K&H-sra 150 000-forintnál nagyobb összeg. Ha nem így van, már az utóbbi a jobb. Sokkal. Az OTP-nél a netes utalásért is fizetni kell, míg a K&H-nál ingyenes. Ha bemegyek a bankba és onnan utalok, akkor az OTP  qrva drága, míg a K&H akkor is neten csinálja és szintén ingyenes. Elvittem egy csomó OTP-s számla kivonatát és egyenként, tranzakciónként elemeztük, hogy náluk az mennyibe kerül.

Mikor a fickó a netes bank használatát mesélte, fura volt az egyszerűsége és az általa nyújtott biztonság, mondtam is, hogy nem ehhez vagyok szokva. Kártyadíj sincs, bár én olyat igényeltem, amit külföldön is tudok használni.

Utána bementem az OTP-hez a K&H-s mappámmal és mosolyogva kértem a számla megszüntetését. Váratlanul zökkenőmentesen ment. Megemlítette a hölgy, hogy nekik is van azóta jobb csomagjuk, mert ez egy elég régi számla. Gondoltam magamban, hogy eddig is szólhattatok volna, de ebben az országban pont a régi ügyfeleket nem becsülik meg. Így van ez a telefonnál, a biztosításnál, az internetnél..

Nem részletezem tovább, de elég sok pénzt meg fogok spórolni ezzel, megérte az egy óra ügyintézést. Végre azt látom, hogy örülnek a pénzemnek, hogy forgathatják és ezen felül nem húznak le annyira.

Tudom, hogy van a K&H-nál is jobb, de itt nincsen nagy választék...

Szólj hozzá!

Címkék: magyarország


A bejegyzés trackback címe:

https://gergoblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr691845814

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása